Úvodní stránka   Ze školek   MŠ Pohádka   MŠ Brodská-Hráli jsme si se zvířátky

MŠ Brodská-Hráli jsme si se zvířátky

Hry se zvířátky.

Vrabčáci se ocitli na statku s hospodářskými zvířaty. Škoda, že jen jako 😥 . Stavěli ohrady pro zvířata, hráli si s nimi, určovali mláďata, zjišťovali, proč je člověk chová a v čem přináší užitek. Nové poznatky jsme získávali z knížek, přirovnání jsme si hned vysvětlili ,,jsi silný jako kůň, škrábeš jako kočka, jsi zmoklý jako slepice….“. Dost jsme se zasmáli 🙂 .

Kresba husím brkem.

Dlouhou píseň,,Když jsem já sloužil“ předškoláčci  již bravurně zvládají, na tyčky nás doprovázeli mladší děti. Při dotekové štafetě jsme se polechtali husími, slepičími a kohoutími pírky, které děti donesly od prarodičů. Společně jsme běhali ,,jako koníci, chodili po bidýlku jako slepičky             a váleli sudy s prasátkem“. Zahráli jsme si obměnu hry se zvířátky          ,, Stodolo, stodolo, kdo v tobě přebývá“, která opět zaujala     a zapojili se i naši nejmladší. Ve všech centrech byly připraveny aktivity související s tématem, předškoláci navíc řešili logico karty (užitek, mláďata, počítání vajíček). Při hodnocení týdenních aktivit se děti shodly – hodně je bavilo vyrábění v Barvičce( kočky, pejsci a prasátka),                         ve Zkoumálkovi kreslení brkem a v centru kapička pouštění ,,kačenek,, po vodě.

Počítání vajíček.

Cvičení paměti-kde byl pes, prase, vejce….?

Zvířátka se protahují.

 Na školní zahradě si děti protáhly celé tělo při cvičení s igelitovými ocásky a ke zkoumání všeho okolo využily všechny smysly na plno.

Jak si žije žížala?

Kreslení do písku-hmatová stezka.

Co je to za bylinku?

Plavou kačenky v rybníku?

Protahování celého těla.

Podbíhání.

Dramatizace pohádky.

Vyrábění pejska, kočičky a prasátka.

Velká práce, ale puzzle je složeno!