Během měsíce února jsme připravili s dětmi výzdobu třídy, která byla věnována tématu Sněhuláci. Každé z dětí si mohlo vyrobit svého sněhuláka. V nabídce měly malování, střihání, lepení a modelování. Vyrobili jsme si také mačkané papírové koule, se kterými děti hrály hry. V nabídce činností měly děti pracovní listy sněhuláků, které vykreslovaly, skládaly jako puzzle. S dětmi jsme se také učili básničku ,,O šesti sněhulácích“, která se jim velmi líbila. Přečetli jsme pohádku,,Krteček a sněhulák“ a poté jsme o ní povídali. Zopakovali jsme jednotlivé znaky zimy a pracovali s knihou Z. Milera a H. Doskočilové – Krtek v zimě. Při pobytu venku jsme vyšlapávali cestičky a zdolávali obtížný terén.
CHUMELÍ – ON STOJÍ SÁM.
DÍVÁ SE DO SVĚTA,
KLOUZAČKY ZAMETÁ.
KOSTKY A DOPRAVA -stavba domečku pro sněhuláka, aby se nerozpustil
CHYTRÁ HLAVIČKA – slož roztříhaného sněhuláka (skládání sněh.dle barvy a velikosti)
SPORTOVCI -překážková dráha ( děti musely překonat nástrahy, které na ně byly připravené-skok, podlez, přeskok, kotrmelec, slalom)
KAŠPÁREK – obleč se jako sněhulák ( pomocí oblečení se děti oblékaly jako sněhuláci)
ŠKOLÁČEK -skládání písmenek-vyhledávání písmenek podle vzoru v textu
MUZIKANTI -zpěv zimních písní např. ,,Dva mrazíci uličníci“
POKUSY – krystalizace soli- vznik krystalu
![]() |
![]() |
![]() |